Serviceavtale

Serviceavtale

Elektrisk utstyr trenger regelmessig vedlikehold. Er du ansvarlig for vedlikeholdet i din bedrift? Da burde du vurdere en serviceavtale: Den vil sikre deg tilgang til rett kompetanse til rett tid. Vi har ekspertisen på våre produkter. Den er tilgjengelig for deg og er tilpasset dine behov.

En serviceavtale vil gi deg:
  • Høyere driftssikkerhet
  • Forutsigbare vedlikeholdskostnader
  • Rapport med kontinuerlig status på installert utstyr

Vi kan skreddersy en serviceavtale i henhold til ditt behov som eksempelvis kan inneholde:
  • Forebyggede vedlikehold
  • Døgnkontinuerlig telefonsupport
  • Responstid på reservedeler
  • Responstid på kompetanse
  • Opplæring

Trenger du ekstern support?

Kunder med service-kontrakt kan få online support ved å klikke på denne linken eller på bildet under. Vi benytter TeamViewer.

Slik gjør du det:
  • Ring serviceavdelingen på telefon: 23 96 25 55
  • Start support-programet ved å klikke på bildet under
  • Dersom det dukker opp en advarsel, klikk på "RUN" for å starte programet
  • Når programet starter, vil det vises en kode med 9 eller 10 tall. Koden oppgir du til servicearbeideren du snakker med på telefon.
  • Nå er du klar for å få online support. Når du avslutter økten vil det ikke være installert noe på dataen din, og vi har ikke lenger adgang til å styre din data.  

ekstern hjelp knapp.png

 

ØNSKER DU KONTROLL PÅ KOSTNADENE?

Ta kontakt med Lager & Industrisystemer AS og vår Servicesjef for en gjennomgang av vår serviceavtale. Med forebyggende vedlikehold kontrolleres vedlikeholdskostnadene og behov for reparasjon minimeres.

Umar Khan
Servicesjef
Tlf:           23 96 25 55
Mobil:      907 44 255
E-post:    umar.khan@lis.no